Friday, November 16, 2007

Arvamus klassist

Minu arvates on meil tore klass. Väljaarvata see Kosenkov ,ta ajab mu hulluks! Ma lähen nii vihale kui ta tundi segab. Ta ulub ja teeb nägusid nagu pärdik, ja mis veel kõige hullem ,ma istun tema taga. Ma olen talle koos oma pinginaabriga kõige lähemal ja see on jube.Kuna aastate jooksul on meie klassist läinud ära palju lapsi,on muutunud klassielu suht igavaks.Ei tule enam selliseid juhtusid ette nagu näiteks ei tule kellegi nimi meelde või midagi säärast.Olgu, aga nüüd paremate asjade juurde. Esiteks minu arvates on meil tore klassijuhataja. Teiseks mul on toredad klassikaaslased ning kolmandaks , õpetajad annavad tunde väga huvitavalt ,kui sa just ise hommikul vale ja uimase jalaga pole tõusnud.

1 comment:

Maie Kuusk said...

Mõtle veel sellele, mis see on , mis Sinu klassikaaslased toredaks teeb? Kui aruteluks läheb, siis tahan seda kuulda.Ja veel - küsi Kevynilt, mida ta tunneb, kui ta neid nägusid teeb ja ulub.Äkki ta kujutab ette, et on keegi teine?